Job 22 van 35


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke call agent


Functie

Je benadert telefonisch privé-personen om een afspraak voor hen in te plannen om geholpen te worden bij hun belastingaangifte. Deze personen gaven hun gegevens door en verwachten dus jouw telefoontje! Er zijn dus geen commerciële targets!.

Bedrijfsprofiel:

Wij zijn voor onze klant op zoek naar een tijdelijke call agent te Gent (Ledeberg). Je kan ook een aantal dagen van thuis werken.

Heb je interesse in een zinvolle job? Wil je je mee inzetten voor een goed draaiende samenleving en je ten dienste stellen van je medeburgers? Kun je zowel zelfstandig als in team werken en ben je een kei in administratief werk? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Jouw profiel

  • Je hebt vooral een gezonde goesting om je tijdelijk te engageren voor dit project!
  • Je hebt een aangename, vlotte telefoonstem en spreekt uiteraard zeer vlot Nederlands.
  • Je hebt empatisch en leergierig.
  • Je werkt van thuis uit, dus je bent gedisciplineerd om je taken zelfstandig af te werken.
  • Ervaring in financiën is zeker niet nodig!
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod

  • Dit project vindt plaats in april met mogelijke verlenging tot en met juni afhankelijk van jouw prestaties.
  • Je werkt voltijds van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u.
  • Een kans om je werk en privé perfect te combineren, want je werkt verschillende dagen van thuis in onderling overleg. Je werkt de overige dagen vanuit een kantoor in Gent.
  • Je werkt onder de vorm van weekcontracten en ontvangt een correct loon volgens barema, aangevuld met maaltijdcheques en een thuiswerkpremie.
Ben je de persoon die wij zoeken? Solliciteer dan snel door jouw cv door te sturen naar office.coordination@manpower.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht